telia
Mobil

Det digitale liv med konstant nye mobilabonnementer

Smartphone en del af midt familieliv

Ana Cristina Amoroso das Neves, direktør for afdelingen for informationssamfundet, udtalte: “Smartphone med et billigt mobilabonnement er blevet en del af mit familieliv.
Den nuværende organisation, vi har, og de data, vi kan dele er under forandring og den måde vi interagerer på. Der er ingen spild af tid, og derfor får vi alle vores effektivitet i vores daglige liv. Hvis der er en elektri-citetsfejl, kan vi ikke engang tænke på, hvordan vi overlever på grund af det nye paradigme, vi har i vores liv. Hyperconnection er en del af min familie og venners trivsel. Det er ikke noget, der kan sammenlignes med livet, mine forældre havde. Jeg spekulerer på, hvordan jeg kunne have overlevet i det samfund, der levede før total digital forbindelse eksisterede, selv når den lige var begyndt og ikke var spredt endnu.

telia

Bradford Hesse, National Cancer Institute, udtalte: “Jeg er nu i tættere kontakt med min sundhedsudbyder, end jeg nogensinde har været før. Hvis jeg har et spørgsmål, kan jeg stille mine spørgsmål via sikker messaging. Hvis jeg vil evaluere mine egne analyseprøver som kan give anledning til bekymring, kan jeg gøre det online via en sikker portal. Robocalls til mit hus fra min udbyder samt sms’er til min telefon sikrer, at jeg ikke går glip af en anbefalet kræftscreening.

Når jeg vil kigge og analysere sammensætningen af min kost på den ene side, ved hjælp af en kostapp på min smartphone, der er udstyret med kamera for at hente kalorie- / ernæringsmæssige oplysninger, og på den anden side, når jeg overvåger mine øvelsesmål ved brug af min Apple Watch wearable.

Digital udvikling i fællesskabet er en livsnerve

Ethan Zuckerman, direktør Center for Civic Media på MIT, skrev: “Jeg har for nylig gennemgået en skilsmisse og skrev om mine oplevelser online. Mens der er få mennesker i mit nærmeste byområde, der går gennem skilsmisse, fandt jeg flere venner i andre byer, som havde fremragende support og rådgivning. En af de mest støttende individer var et bekendtskab, der ikke var en nær ven, men som trådte op på Facebook og var en vidunderlig støtte til mig fra halvvejs rundt om i landet.”

Anne Collier, konsulent og administrerende direktør, udtalte: “Jeg snakker med mennesker over hele verden dagligt på Twitter gennem mit mobilabonnement hos Telia – ser, lærer fra, støtter og kommunikerer, hvad der er meningsfuldt for dem i deres arbejde og liv.”